25 maj- sega dagar!

Hej!
Dagen har varit bra. Men allt flyter på långsamt. Men det är 2 veckor kvar till sommarlovet nu. Phu.
Just nu är jag bara så trött på min mamma! Hon bara vägrar lyssna. Istället för att fråga mig, som vet bättre, ska hon ringa runt till andra föräldrar...! Så jobbigt. Är det inte bara lättare att prata med mig som under samma tak?! Jag vet endå bättre! AH! Får damp! Och nu när jag säger det till henne så nejar hon bara. Varför inte bara lyssna på MIG? Nu sa jag det rätta till henne, men hon vill inte lyssna.
'
Aja, ska inte hänga upp mig på det nu. Nu ska jag välja en bild som jag ska vara med i en tävling med :P
Det är inte den här, men den här är också fin :
Jag har kommit på att jag redigerar typ på samma sätt hela tiden. Så jag prövade något nytt. Bilden är såklart tagen och redigerad av mig :)
sara:*

frågestund på bloggen!:)

fråga gärna massor med frågor är du snäll!:D

kram:*

2010-05-25 | 21:27:31
Blogg: http://saramjauu.blogg.se/
FlizanLizan

Fin blogg :)

2010-05-26 | 10:08:49
Blogg: http://flizanlizan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0