20 maj- lång dag

Bild tagen och redigerad av mig :) Den säger sommar, älskar vädret just nu. Det är 20 grader ute och klockan är över 9! :)
'
Torsdagar är alltid lika långa. Fast idag var den inte så jätte lång. Vanlig torsdag brukar jag ha träslöjd sista lektionen, hinna vara henne i 1 och en halv timma. Cykla iväg på kantte-träning. Och sedan fys. Det är bara OM man blir trött i bena ;) Men jag gillar endå sånt schema. Då har man mycket att göra.
'
Jag kände mig för att ta och fixa mig idag. Så jag rakade benen och tog på Nivea- sommer teint lotion.
och gissa vad? Jag var hos Emma (jageja.blogg.se) och vi solade och pluggade och hade allmänt härligt i det härliga vädret. Men iallafall. Jag har fått rand, så min solning lönade sig! Då blir man lite extra glad ;)
'
Aja, hör av mig senare. Ska äta nu. Puss♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0