16 maj- nice..?

FÖRLÅT för den dåååååliga bilden! Men såhär gick jag runt igår. Nice:) Idag inte fullt så bra väder. Heheh.
'
Hejsan! Idag har det varit en sån där dag då nästan inget har hänt. Det har bara varit en trött dag. Jag har haft fotografering med laget, efter det var det några som stannade på gläntan och spelade fotboll på kulan. Men efter en timma kanske gick alla hem. Efter det har jag bara haft tråkigt och slöat. Jag hade lust att göra något med någon, men kom inte på vad man kan göra. Efter ett tag somnade jag i soffan, har sovit JÄTTE lite den här helgen + att jag har sovit dåligt på morgonen.
Aja, jag kommer höra av mig senare, nu tjatar min lillasyster som bara den om att få gå ut och fortsätta spela fotboll.
V I L M A

sv: tack! :D ändrade bara nivåer och ljussättningen lite, sedan sänkte jag bara opaciteten ;)

2010-05-16 | 20:27:51
Blogg: http://viilma.blogg.se/
Towe - Foto

sv: tack! :D

2010-05-16 | 22:12:30
Blogg: http://towe.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0