12 maj- skönt med ledighet, imorgon!

Bilder fixade av mig :)
'
Hejsan! :)
Idag hade jag knatte skola igen. Det var kul! Dom är så gulliga. Och jag fick en blomma och en kram av en av tjejerna:). Men ibland får man panik också, för dom är ju bara 4-5 år, och då blir det att många vill gå till sina föräldrar och dom börjar gråta och dom är blyga ock så. Man vet liksom inte vad man ska göra i dom lägena, om man ska vänta på alla eller börja övningen. Men de blir väl bättre antar jag. Men vi har bara 3 träningar kvar på våren nu.
'
Ska bli jätte skönt att vara leeedig imorgon iallafall! :)Jag har blivit så skoltrött. Jag orkade knappt gå till skolan imorse. Men det var ju strålande väder! Och vi hade ju knatte skola ;).
'
Men men, nu; 'greys anatomy' såklart ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0