11 maj- några fler än jag som tycker att den här är bra?

haha, jag tycker att den är fet bra ;)
'
Idag då, har inget spec hänt, är bara så j*vla trött på skolan, går bara där och längtar till att man slutar. Men så är det väll nu. Sista dagen imorgon iallafall, sedan 2 dagar ledigt, och sen tema vecka, efter det rusar tiden iväg, typ :p.
'
Men det ska bli fett nice med tema vecka. Och fett nice att ÄNTLIGEN få komme ut till landet ( ska ut tll landet på torsdag). Men nu fick jag reda på att Emma och Emma kanske ska gå på 'the last song' på fredag och då är jag på landet.. Men jag kan väll gå på den med någon annan :) Jag har iallafall bestämt mig att jag ska hyra 'alvin och gänget 2'. Måste se den, dom är sååååå gulliga ;) Och jag tror att Emma är med på det, höhö-hehe:P
Men måste sluta ingen kommer orka läsa allt  om jag fortsätter att skriva allt jag har lust med att skriva,
hehe-hi ;)
sara

Hej!



Vilken fin blogg du har.

2010-05-14 | 23:00:52
Blogg: http://jjjaghetersaara.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0