10 maj - Varit på bio

Hejsan! Idag gick jag på bio med Emma, vi gick gratis för hon är medlem på bioklubben, vi fick samt lite gratis stuff, som snacks och dricka ;)
Det var den nya beck filmen, 'levande begravd'. Skit läskig men skit bra. Det var nåt 3-tal gånger HELA publiken hoppade till och skrek, höhö. Det var första gången jag såg någonting sådär läskigt på bio. Men det var mycket kul, och mycket känsla.
Om nån undrar så rekommenderar jag den, även för dom som är lite rädda av sig, jag höll halsduken, popcornbruken och händerna för ögonen ibland, samt lutade mig lite smått över på Emmas plats, hehe;)
'
Trailern; levande begravd:
Jag måste bara säga att persbrandt ( Gunvald ) är jävligt skön i filmen, haha älskar honom, haha;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0