5 februari-locket på semlan är godare?!

Hejsan! Fredag idag, men det vet väl nästan alla? :). Jag har bara gått i skolan 2 dagar men det var ändå rätt tröttsamt eftersom jag inte riktigt varit frisk, eller jo det har jag men jag har fortfarande varit hängig och det gör så att jag lätt får ont i mitt lilla huvud.. :P

Aja, efter skolan gick jag hem till emma gick ut med lilla loke och blablabla
Iallafall, Vet ni vad jag smaskar på nu? semla! SOOOO god :p. Fast jag äter bara locket.. För det andra är inte så eller lika gott, hehe. Är lite konstig jag vet..


Ser det inte gott ut? :) MMMummmmms.
Dilaan D

mmmm giiive meee :O



sv; haha tack så jättemycket ♥

2010-02-05 | 19:04:29
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0