16 februari-bjuder på mig själv

What a day! Jag har haft inlämning NO-labbrapport, Svenska redovisning som inte gick bra! engelska prov, 2 ST :O Ett förberett och ett oförberett.. Och sen 2 matcher, skol-Dm och jag stog i mål............. Är helt slut, i händer och kropp. Mina händer darrade efter matcherna, som är inte vana med att ta emot skott och så. Jag fick ett skot på halsen också, fick fett svårt att handas och kunde inte svälja på flera minuter :(

Och bara så ni vet så höll jag på att blogga igår, men blogg.se dampade!. Tur att det finn blogg.se iallafall xd min ficngrar behöver det, haha xd. Om ni fattar vad jag menar ;)
Men för att det varit tråkigt att jag inte bloggat så bjuder jag på mig själv.. ;

Bild som Emma eller Emma tagit skulle jag tro. Det var i sommras någongång, vi var i hagaparken.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0