21.31-är hemma nu

Hade absolut ingen idée om vad rubriken skulle heta eller vad man säger :P så det fick bli något tydligt, eller något, hehe. Anyway
Vad har min familj emot mig idag? det är lixom alla ♥ dag. Men jag bryr mig inte jätte mycket. Men endå, minst EN gång idag så har alla i min familj fått något emot mig fast jag inte gjort någonting? AH! Jag blir galen. Mamma och clara fick nyss något emot mig och sa att jag skulle få avdrag och grejer? Då är min fråga; vad har jag gjort mot er? vad är ert problem med mig? Och nu på vägen hem från bion så berättade dom att dom fått choklad och gelehjärtan och grejer, jag har knappt får ett '' glad alla hjärtans dag'' från mina förälldrar?.

Aja. Filmen var riktigt bra tycker jag. Lite lik ''love actually''. När ni ser den och har sett ''love actually'' så förstår ni;) Jag tycker att ni som gillar skämt, kärlek och lite ledsamhet borde se den, I like it!:)

Här får ni en liten gullig bild, tycker jag ;)
Dilaan D

Jättefin bild! :)

2010-02-15 | 15:25:02
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com
Anonym

Din blogg äger, tänkte bara säga de:P

2010-02-16 | 18:20:29
Blogg: http://inredatjejerna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0