me myself and I

Hejhej!


Jag har märkt att det är väldigt mycket bloggar som har bloggpaus nu. Eller bloggpaus och bloggpaus. Men dom bloggar inte så ofta och vissa har ja en blogg paus. Jag kan förstå det! Det är vinter och det är kallt inget att fota om man har fotoblogg, ingen insperation och så vidare. Jag har också tänkt på det. Men jag har bestämt mig att inte ta en bloggpaus. Jag kanske inte kommer att skriva 4 inlägg per dag eller något sådant men jag kommer att skriva något varje dag. Inläggen kommer nog inte handla om så mycket, men man kan ju alltid ha tävlingar,frågestunder,dagens fråga, ''5 saker ni inte visste om mig'' och mycket mer. Man kan visa HÄÄÄÄRLIGA bilder från den härliga sommaren, jag tror ni förstår ;).

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0