dagens allt!

Dagens humör: Lite besviken (på mig),trött men håller humöret uppe.
Dagens mående: Trött som f*n
Dagens borde: Göra matte!!
Dagens frisyr: Toffs like always
Dagens smink: Foundation (lite) puder, rouge (felstavat?)
och läppsyl, men det är väl inte smink? xd
Dagens klädsel: Grå jeansleggings med en vit halvstickad tröja.
Dagens planer: Hade skola, sen skol-DM efter skolan, nu plugga matte..
Dagens materiella vill ha: Ett par skor från 'belles shos',
tror jag att det stavades xd. 
Dagens längtan: Värme, VÅÅR!
Dagens fundering: Orkar jag göra matte? xd
Dagens beroende:
VARM oboy, är jätte frusen! :p
Dagens tråkigaste: plugg,plugg..
Dagens roligaste: Vet inte... :p
Det var dom här jeansleggingsen jag hade;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0