7 februari- choklad

Hejsan! Söndag idag. Söndags ångest :P fast det ska endå bli kul imorgon.
Jag har in bloggat idag, om jag ska vara ärlig ville jag ha kommentarer och veta vad ni tycker och lite så om bilderna nedan. Men det funkade inte så mycket ..

Aja, idag har jag och mamma åkt till barkarby outlet. Jag har inte varit där på fleeera år. Vi letade lite efter presenter till emil. Och vi hittade det. Sen hittade jag ett par skit snygga skor, låga svarta med spännen och nitar på. Skit snygga för bara 199 tror jag. jag hittade också en väldans snygg väska på samma affär. Den hade typ som remsor. Eller det är svårt att förklara. Jag vill ha en brun iallafall, det fanns svart med ;)

Sen så bjödmin mamma mig på en varm choklad. Den var suuper! :)

Jag tog bilden med min mobilkamera.
Ser det inte gott ut?! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0