4 februari- vill blogga mer!

Hejsan! Läget? Det är rätt bra med mig. Det var skönt att gå till skolan idag iallafall. Imorgon väntar en till dag. Jag börjar 8.
Aja. Idag började också min kompis i min skola. Skit kul! :) Efter skolan stack jag hem till emma. Vi gick ut med lilla gulliga loke. Som inte är så liten längre :P. Och gjorde sedan scones. Och nu har jag tittat på 'glee' så jäkla bra :P och 'made in sweden' också jäkligt sköna snubbar där xd.

Nu ska jag gå och lägga mig och träna lite glosor. Och vi hoppas att det blir mer blogg framöver. Men alla har ju varit sjuka någon gång och då orkar man inte sitta vid en halvlångsam stationär data. Och jag får inte låna min brorsas trådlösadata ''/.

Aja fredag imorgon! :) Då ska jag kanske fota lite med emma:). Här kommer en gullig bild på loke;

tagen av mig i höstas! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0