28 februari- fullt hus igen, alla hemma

Hejsan! Sorry för dåligt med blogg. Men Innan idag fick jag inte gå in på datan för att vi höll på och städa hemma. Riktig städ dag idag. Men Efter middagen loggade jag in, men fastnade vid massa låtar hehe. Jag håller nämligen på och fixar låtar till min MP4. Min syster hittade den! :D Den har varit borta ett tag nu, hehe. Men men.
Det här är min 'mp4'. Den är faktiskt bra, om jag får säga det själv. Man kan se på film lyssna på musik(såklart!), ha bilder, spela in ljud och mycket mer. Jag är glad att min syster hittade den!

Från igår till idag sov jag ju också hos Jenny. Det var jätte trevligt och kul. Jag sov jätte skönt, höhö. Och det har faktiskt varit skönt att inte alla 5 har varit hemma. Alltså det har varit skönt att mamma och Clara varit borta i 4 dagar. Det blir mycket lugnare och tystare. Men endå skönt att mamma är hemma hon gör maten för det mesta xd.
NU; sitter jag och lyssnar på musik. Om man väl börjat kan man inte sluta xd. Det kommer komma upp mer inlägg idag/ikväll så försvinn inte! ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0