24 februari-Iskall!


Bilder tagna av mig och redigerade av mig.

Hejsan! Jag är frusen. Vi hade hoppning på redningen idag. För det mesta skrittade vi runt i en ring medans någon annan hoppade. Det är ite jätte kul med hoppning men det är lite kul. Jag är mer dressyr-person. Det gick inte så bra idag, men det var länge sen jag hoppade också..

Efter ridningen var man sådär äckligt kall. Hela jag var is. Hela kroppen är fortfarande inte varm känns det som. Men jag ska ta en tidig kväll idag, är både trött och frusen. Ska läsa lite i sängen med. Men men, nu ska jag fixa lite tvätt kläder som är mina,bye bye.
Diman D

Bara bra :)

Tack! ^^*

Hittat på idag?

2010-02-25 | 18:46:01
Blogg: http://dtwiiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0