10 februari- mitten på veckan

Hejsan! Vill ni veta min dag?.. Den har varit bra. En onsdag massa tråkiga lektioner men ridning sen,som är kul!.
Nu har jag tittat på andra avenyn óch gett emil lite presenter. Han fyller år idag. Och nu sitter jag här.

Imorgon är det torsdag, Yes! Min skönaste dag. Börjar sent har 3 lektioner, sista är träslöjd. Och det bästa, efter torsdagen kommer fredagen!

Vi kommer ha en midnight cup nu på fredag med. Från KL.7-kl 2 på natten/morgonen. Så efter skolan på fredag är det hem-äta (massor!) dricka (massor!) vila upp mig (massor!) åka till cupen och tagga till (massor!). Så då blir det inte så mycket blogg heller. Cupen är i Täby med.. x)

Om ni orkat läsa ända hit ner(för jag skrev rätt mycket innan.. :p) så ska ni få se en fin bild på mig som ni Inte sett. Det blir färg vs. svartvit, ;) själv tycker jag färg, för det är så snöigt och enfärgat ute nu.. :
Dilaan D

jättesöt bild (:

2010-02-11 | 20:28:44
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0