Something old

Foto och redigering: Jag Modell: Emma (jageja.blogg.se)
Vet inte om jag blev så nöjd med dessa bilder, eller det är samma bild, men 2 olika redigeringar. Tycker att det ser lite, jag vet inte, konstigt ut?
Vad tycker ni? :)
'
Chacha!
Idah är det den 23 december! Som jag längtar till julafton, får sån himla shopping lust nu innan julen så jag vill bara ha alla mina klappar nu, hehe ;)
'
Igår var jag med först Emma och Emma, vi gav varandra lite julklappar. Jag fick en skit nice T-shirt som jag hade planerat att köpa efter jul så det var skit nice, kan visa den sen. Men nu måste jag stiga upp ur sängen, ligger här med TV:n på i mitt rum och datan i mitt knä, jag har med andra ord inte stigit upp ur sängen än.. ;p Men det är ju jullov right?
emah

det var ganska fint, men lite konstigt

2010-12-23 | 11:38:42
EMma

Det är inte du som har redigerat konstigt. Det är jag som ser helt.... aa jag vet inte vad :S xd

2010-12-23 | 16:53:16
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0