Torsdag, snart fredag!

Hejsan alla.
Hur har eran dag varit? Jag och emma har varit ute och fotat ute, det kändes typ som om det var minus 10 grader men när vi kom in så hade det bara varit minus 3 frader. När vi kom hem så såg vi lite på one tree hill. Sen gick vi till datan ock fixade alla dom 100 bilderne vi tagit. Jag tyckte att några bilder på mej blev rätt fina, och jag är ganska kritisk till bilder på mej. Och just nu sitter jag och emma och små bråkar om man skriver mig eller mej.
Jag kommer inte lägga ut alla bilder idag men här kommer några:

Söt va? I love it.

En hyffsad bild på mej. Vad tycks?

Emma och jag var ute bland ´´kottar och träd i regn och rusk och tog oss genom skogen och hittade net on net´´.
Haha nej jag skojjade bara. Men vi var faktiskt ute en bra stun och bland lite stängsel, träd stenar m.m.
Ha en bra fortsatt kväll, pus hej.
Anonym

bra kamera och fina bilder :)

2009-01-29 | 20:52:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0