Romme alpin

Hejsan allihopa.
Idag var ju jag i Romme alpin som sagt, och det var jätte roligt!. Jag är faktiskt inte så dålig som man kan tro. Och tyckte själv att det gick bra, jag åkte allt från dom enklaste (Blå eller grön jag blandar alltid ihop dom) till dom svåraste(svart).
Och till en början så ramlade jag inte alls mycket, men sen när jag gick upp på T.ex. röda och svarta så kunde jag ramla lite oftare.

Och som otur var så tog min kameras batteri slut efter bara en stund av resan, men några kort hann jag ta☺

Det här var våran buss chafför(eller hur det stavas)

Och det här är Emma, Hon som jag satt bedvid på bussen.

Bella hon ville inte vara med på bilden så hon vände bort huvet.

men här fick jag halva henne på en bild iallafall xd.

Här hade jag bara lust att ta en bild mellan alla sätena men viktor stoppade allt.

Här är en suddig bild på elin och linnea, men jag tror jag ska ha en bättre.

Och här kom den:)

Och sist men inte minst kom där vi åt, eller linnea åt. Hon hade med sig matsäck och fick inte äta där vi åt. Men vi gjorde henne sällskap dära istället.

Jag tog nästan inga bilder när jag åkta skidor, men jag ska nog ha på min mobil. Men jag orkan inte ladda in dom nu, jag har varit uppe i 16 och enhalvtimme idag.. Inte för att jag vet hur länge jag brukar vara uppe på hela dagarna, men det låter mycket..
Jag kommer nog inte blogga så mkt nu framöver, Jag slutar inte men jag kommer nog inte blogga lika mycket, men det kommer nog ploppa upp ett inlägg här och där så hållutkik!
Vi hörs/ses senare god natt och sov sött.♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0