Onsdag.

Hejsan allihopa. Idag är det onsdag.
Hur ha eran dag varit? Min har varit rätt okej. Efter skolan stannade jag och körde lite fotboll med några tjejer och killar. Det var kul, jag gjorde mål men jag gjorde också värdens största tabbe! Jag gick på alexander(som hade bollen) Och sen fick jag bollen och springer mot öppen mål ingen målvakt ingen spelare framför eller bakom mej, jag hade värsta chansen att göra mål. Men gissa vad jag gör?! jag skjuter STOLPE!? typ alla började garva åt mej, det var några killar som la sej ner på golvet av så mycket skratt. Men alla gör väll misstag.. (Antar jag?). Men men Skolan annars var som vanligt. Inget hände bara en vanlig onsdag. När jag kom hem så gjorde jag läxor och hjäpte min lilla syster med en klureng. Som inte jag klarade hehe. Och igår när jag red så gick det ju inte strålande bra precis.. Först så var donna (ponnyn jag red) jätte seg. Men sen när vi bytte varv så kunde jag knappast på stop på henne, hon flög runt som en galning!. Anyway,
här kommer dagens klädsel:

Jeans-JC
Linne-MQ
Tröja-gina trecot
Halsduk-gina tricot

Men nu ska jag sart äte. hej§

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0