Lördagsmorgonen

Hejsan allihopa, lördag morgon och man är magsjuk..
Trevligt va? På helgen är man sjuk. Eller jag var sjuk igår med men men.
Vad ska ni göra idag då? Jag skulle igentligen rida och ebba och emma kanske skulle kommit till mej, men jag är ju magsjuk.. Fett boring! Men men det är iallafall lördag och jag tänkte fråga clara(min lillasyster) om hon kunde gå ner och köpa lite godis till mej, inte för att jag är så sugen nu men man kanske blir..Vilket skit väder det är idag! det bara regnar och regnar, det är också lite boring..
Igår då? Ja vad hände då? jag låg hemma och sjukade. men vad gjorde ni?
Aja nu tänkte jag gå och ta en dusch, men vi hörs säkert senare. pussar.
' Bild på mej från i sommras.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0