Helgen

Hejsan:)
Förlåt för dålig uppdaterning i helgen. men det har varit mycket!.
Fredag:
Jag slutade klockan 1 istället för 3, för att våran slöjd lärare var typ sjuk. Sen gick jag hem och började fixa med clara, hon skulle på bal. Hennes kompisar fyllde år, och det visade sig att hon hade blivit balens drottning, (stolt) eller lite iallafall ;). Vi provade några klänningar som såg ut så här:



Och slutligen kom v fram till det hära:




Oc kronan ser ut såhär:



Lördag:
Jag gick upp kl. 06:50, och åkte till min cup kl 08:00. Och spelade till klocan halv1 eller 1, sen blev det pris utdelning. Vi kom 8:a och fick medalj:). Sen kom jag hem ock fick vara hemma i en timma kanske en skulle jag till stallet och rida, Jag fick drakula. Det gick faktiskt mycket bra. Och nu så sitter jag här och har precis ätit middag, kasler i ugn med pommes frites, Mums!.

 men ska avsluta dtta innlägg nu, pussar.
Anonym

emma du får intelägga ut fula bider på mig!

2009-02-01 | 11:54:45
emma

Om det är nån som undrar så är det min lilla syster som skrivit den kommentaren här åvanför..

2009-02-01 | 11:59:37
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0