10/2 tisdag

Hejsan!
Hur har dagen varit? Min har inte varit så bra.. Eller min grupp fick reda på att våran matte lärare(som var ski bra!) ska sluta att vara våran lärare och bli biträdande rektor ist. ÅÅH jag blir så himla arg! För henne hade vi i teknik också så vi kommer få byta lärare där med, Å!.
Juste min bror fyller ju år idag. Och jag tänkte köpa prisent till honom senare när jag får mina pengar. men jag köpte en lite tröst prisern sålänge. Min bror är såhära en typ hälså freak så han äter nästan inget godis och driker alldrig läsk till middag och massa sånt, så för att retas med honom lite köpte jag ungefär somen choklad fast det var typ cornsak och sen chklad över och sen la jag den i en kanska stor låda så han tror att det är nåt stort, hehehe.. Men den är bara tillfällig han kommer få nå mera sen.

Visst slog jag in den fint?
Men nu måste jag göra matte och städa mitt rum(igen) -.-

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0