Tiao Cruz-looking good

hey there! Just nu har jag så tråkigt. Det går typ inget bra på måndagar. Men det går 4 st bra program på tisdagar och alla samma tid. He-he damp. Jag är lixom trött. Men jag kan inte gå och lägga mej, för jag är lite för sprallig. Men jag får väl läsa eller nåt..
Måndagen är iallafall avklarad nu. Då är det bara: Tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag och torsdag tills julavslutningen. Vi har den på en torsdag på kvällen. Men det är bara 2 dagar till onsdag och bara 4 dagar till helg.. Höhö.
Här har ni iallafall en bra låt med Tiao Cruz. Han sjunger bra och looking good;) klicka bara på bilden så kommer ni till låten. Som i sitt fall heter: Break Your Heart


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0