I am one of them in the pictures


Bilderna är tagna och redigerade av:sommarfreak.blogg.se (emmaflygare)!
Gillar bilderna skarpt. Första bilden fick ni n på mej och emma där vi ler. ANdra bilden är en av dom få som jag inte ser på och ännu mer en av dom få som blev bra:). Sista bilden ser jag lite puckad ut.. BUT I like it!

Jag börjar bli förkyld. Jag sitter här och snörvlar. Och täpp är jag också. Känner mej lite,lite,liiiiite hängig också, men bara lite. Hihi. Men vi får se imorgon, antagligen är det bara falskt alarm.Höhö.Nu ska jag gå och sova. Jag är väl rätt trött antar jag. Men jag har inget att göra uppe. Så jag går och lägger mej. Synd bara att jag glömde boken i skolan.. Aja, god natt folket. Dröm sött och sov gott!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0