dan före doppar dan..


Jag har satt upp en liten tomte också, men den syns inte;)

Hejsan:)
Idag är det då dan före doppar dan. Det känns verkligen inte som jul.. Men när huset är klart pyntat och granen uppe så känns det nog bättre. Men mitt rum är klart iallafall. Med julpyntet alltså;) Det ser ni på bilderna ovan. Så fick ni en liten rundtur i mitt rum också.. hehe,det är inte så fint just nu..
Jag är iallafall förkyld. Men jag och emma ska åka iväg och köpa julklappar idag. Eller emma ska, jag är redan klar, jag har bara lite kvar att slå in :) Nu håller hela familjen på att julstäda förutom mamma som lagar jul maten x).. Det är rätt kul faktiskt. Jag kan inte fatta att jag säger det, men är det jul så är det:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0