31 december-sista dagen i hela vårat liv vi lever i 2009!

Lite läskigt att tänka på det så tycker jag. Men nästa år blir en spennande utmaning. Det här året har gått både upp och ner för mig. Det har hänt mycket men endå lite. Nästa år kommer bli ett roligt och såännande år tror jag.

Nu, om man tittar ut här där jag bor, är det så vackert. Snön sitter fast på grenar och det bara hänger. Jag tycker det är fint. Jag tog lite kort på det innan, ni ska få se.
Nu är det en bra och gammaldags film på 3 nu. En gammal klassiker skulle jag säga. Ni som gillar gammla klassiker titta:) Det var dirty dancing på 1 förut också. Åh älskar den filmen, gör inte ni det? :)


Nu får vi hoppas att jag hinenr blogga mer inna vi går. För det här kan inte
bli mitt sista inlägg någon sin år 2009, eller? Vilka tankar jag har, haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0