29 december-ny säng

Hejsan jära läsare!
Gissa vad jag och min pappa gör nu? :) Vi håller på att sätta upp/skruva upp min nya säng :D. Det kommer nog bli jätte bra. Gu' vad skönt det kommer bli att gå och lägga sig ikväll. Mamma och jag har tittat på ett nytt säng fodral till den också. Så det blir fint när man bäddar sängen.

Idag har jag varit i stan också. Jag och min lillasyster skulle klippa oss. DET BEHÖVDES! Hon som klippte mej  klippte typ av 5 CM av mitt hår!?. Så nu är det jätte kort tycker jag.. Men men, Ebba och Emma kom och färgade mitt hår sen efter. Mamma köpte färg för att tag sedan, det har bara inte blivigt av.

Ni ska få se både min frisyr och min säng sen. Men nu får ni se en annan bild på mig och en komis så länge, eftersom sängen inte är klar och inte jag heller.. :P

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0