28 decemnber-glad idag

HEJ :D
Är glad idag som ni kanske märker. Idag åkte jag och emma först till vällingby och sen till kista. Jag köpte inget förutom kebab. Emma köpte en vanlig svart tunika. Jag tämkte göra det med men jag fick inte. Min lillasysyter har nämligen tappaty bort min julklapp. Och det var en svart fin tunika.

Nu är jag hos Emma. Vi ska nog bara cilla. Jag tänkte iallafall kolla igenom hennes garderob. Hon har så mycket fint. Fast det vet hon inte själv? :P

Här får ni iallafall en bild på Emma (sommarfreak.blogg.se) från hennes data:
Anonym

jättefin bild!! men jag tycker du har retucherat den lite konstigt. har du märkt att hon är brun i pannan och vit i ansiktet :P fin bild annars!!

2009-12-30 | 14:37:42
emma!

Svar till anonyn; Jag har tagit bilden från emma, alltså från hennes data.

2009-12-30 | 15:08:49
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0