17 december-SNÖSTORM!!!

HEJSAN! Vet ni? DET ÄR VÄÄÄÄÄÄRSTA SNÖSTORM HÄR! Det är mysigt. Fast jag är i skolan dårå. Alltså ni skulle se. Helt galet alltså! OMG. Tyvär så kan jag inte ta bild me min mobil för jag har en tegelsten(jag kallar den så, eftersom min andra är sönder..) och så har jag ingen sladd.
Våran lekton börjar om 5 så vi måste börja gå snart.

Idag efter skolan ska jag med Emma och gå ut med hennes hund, efter det byta om till AVSLUTNINGSKLÄDER! Får jullov idag!:D:D. Efter det hem till lindmark. Hon ska fixa mitt hår. Ikväll ska jag fira det med Linnea, Jenny, Emma och Emma hemm hos Emma. Jag kommer ha med kamera då så det blir säkert många bra/dina/roliga bilder.

Men ska gå nu, puss. Blir inge bild nu. ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0