Good night,i think.

Hello!
jag och min bror har precis spelat lite gris i mitt rum.Eller gris och gris, vi kastade bollen till varandra tills den hamna i min papperskorg, då körde vi en tävling om vem som kunde sätta mest bollar iden på raken. Och emil vann..

Nu snart tänkte jag stänga av datan, är rätt trött. Jogging turen idag slet rätt hårt. Och så fick jag värsta skavsåret på min tå också..

Om man tittar upp på himlen nu så finns det lite stjärnor. Jag älskar att titta på himlen, speciellt när det är mycket stjärnor och måne. På landet är det nästan alltid klar himmel. Och när vi var där förra veckan kunde man se norrsken. Inte så tydligt, det så mest ut som moln, men om man tittade noga så såg man att det rörde sig snabbt och från sida tillsida, såg det ut som..

Bild; var ute och tog den alldeles nyss ;)
Lisette

Hejsan jag har precis börjat med en outlet där jag säljer massa saker som bara har blivit hängandes i garderoben och som jag inte har någon användning för då jag knappt använt något av de, och de gör sig självklart bättre hos någon annan :)



Så ta dig en titt på min outlet, här är direkt länken: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack på förhand.. Kram lisette

2009-08-06 | 23:41:27
Blogg: http://lisettee.blogg.se/
Anonym

god morgon! =)

Allt bra idag? =)

2009-08-07 | 10:14:49
Blogg: http://josefinesoderberg.blogg.se/
EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreatvitet

Kasta gris är ju skitkul ! :D



/ En tjej i storstan

2009-08-07 | 13:31:33
Blogg: http://entjejistorstan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0