26 augusti-regning dag

Hejsan!
Nu är jag hemma. Innan var jag hos jenny. Hon var sjuk idag igen så jag och Emma bestämmde oss för att pigga upp henne lite idag också.
Skolan idag var väll bra. Var lite trött bara. Men men.
Idag har det regnat nästan hela dagen. Det regnade när vi började i skolan och slutade när vi slutade skolan.

Och när jag kommer hem så ser jag typ 5 cyklar står utanför vårat hus. Så jag cyklar runt och går in säger hej till pappa. Och så hör jag Clars och hennes 4 kompisar hon tagit med hem, och tänker att dom sitter i claras rum. Men sen när jag ska lämna väskan och hänga av mej jackan och sätta på datan, m.m. Så sitter dom i mitt rum?!. Och har typ erövrat min sköna stol, och sitter och förfullt gungar på den, sitter vid datan och bara stökar till. Och nu har dom gått, så har dom hällt ner alla mina fotbolls saker som kommit från tvätten ut över hela mitt golv!?. ÅH jag blir så irriterad bara..

Bild; tagen på landet.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0