22 augusti-match


Hejsan! Hur äre med er då? Med mej är det bra! :).
Matchen idag gick väll rätt så bra tycker jag. Det blev 1-1. Men vi hade fina målskanser! Det var 2 st som var riktigt nära att det blev mål. Det var Linnea och Hanna. Dom båda dribblade av målvakten, men sen tyvärr missade målet. Men vårat mål gjordes av Sara sandström på en hörna. Snyggt om du frågar mej ;).
Men blött var det! Det regnade hela morgonen.Och ända till andra halvlek. Men det är bättre än sol och 30grader iallafall ;)

Nu ska jag städa rummet.. Och snart ska jag iväg och rida:).

Melisa

Fina bilder:D

Haha jaa jag lyckades och blev så glad;P

Vad ska du hitta på idag?:)

2009-08-22 | 15:14:58
Blogg: http://dtwiiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0