25 augusti-jobbig dag

Hejhej!
Vad gör ni? Jag håller på att ladda in lite låtar och film på min MP3, men det går inte så bra med låtarna.. Jag fattar typ inget ,xd.. Men det är bäll det man har brorsor till?! :P

Skolan idag var rätt tuff.. Jag hade jour, och det mästa obbet var att bära massa saker. Sen dom 2 sista lektionerna var det SO oh musik. Men vi slutade 4. Så när jag kom hem så vilade jag bara.

Haha, ni kan inte gissa vad jag sitter och gör nu? :P

Haha, sitter och spelar sten,sax oxh påse på msn! HAHA, jag äger! :P

Skulle bli jätte glad om ni röstade på mej! Klicka bara där-->klicka här för att rösta på mej! :D<--. Röstningen avslutas på Tisdag 22.00. S skynda er :). Tack i förhand!:D
Melisa

Tack förresten:D

Okej ska rösta på dig:))

2009-08-25 | 18:55:53
Blogg: http://dtwiiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0