Galen dag!

Hejhej! nu är jag hemma från stan. Och har ätit, det blev tacos. Gott! :)


Vill ni höra min sjuka dag i stan? Först så skulle vi ju åka till stan, men så missade vi tåget, och Emma,Jenny och Linnea gick på det endå. SÅ då tog det lite tid att hitta varandra istan, för dom var nånstan och köpte nåt tror jag,xd. Men iallafall. Så blev klockan 4 s¨vi börja gå till ung08. För Jennys kompis skulle dansa på den stora scenen. Så vi väntade där i en timma ungefär, sen lite innan dom skulle uppträda så började det regna,inte så mycket först men sen blev det värre. Och precis innn dom skulle ut och dansa, så började det hagla! Haglet som kom ner var skit stora isbitar!. Och jag överdriver inte nu. Så alla sprang och tog skydd nånstan under tak. Men sen slutade det, så dom flästa gick till scenen igen, och så satte dom på musik. Men sen började det hagla igen,mera. Och då hade Emma fällt nerparaplyet, så det bara vräkte ner på oss, det gjorde skit ont när det kom i ansiktet!. Så Jag emma och emma blev SKIT blöta! Och kallt blev det sen efteråt också..
Aj det var min galna dag i sten hehe..

Och glöm inte att rösta på mej, klicka här för att rösta. Tack i gör hand ;)

Och glöm inte min frågestund. Ni får fråga mycket! vilka frågor som helst:)
MICHAELA D

Svar: Tack! =D

2009-08-14 | 21:58:00
Blogg: http://michaelaa.webblogg.se/
N O E S C A P E

sv: Haha, njaa kanske ;D

Ofcourse<!

2009-08-15 | 09:21:18
Blogg: http://noescape.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0