27 augusti- helt okej dag

Hejhej! Hur har ni haft det idag? jag har haft det rätt bra. Lite dålig uppdatring idag, men jag sa ju det innan. Det kommer bli lite så dom dagarna det är täning. För jag går oftst bara hem och packar fotbollsgrejerna och sen sticker till en kompis som bor närmare bollplanen vi spelar på.

Men men idag har jag; varit i skolan, sen drog jag Emma och Emma till Linnea. Efter så cyklade vi till träningen. Och den gick ganska bra. Vi var rätt många, och det är bra!. Lite efter så åkte jag och mamma och handlade saker till fikat. Jag fick också min efterlängtade almenaka. Den behövs, har ingen koll alls när läxorna ska vara inlämnade.

Aja, nu måste jag räkna lite matte, sen ska jag gå och lägga mej. Börjar 8 imorgon, så måste upp vid halv 7- kvart i 7. Men imorgon är det fredag! :). Haha det var länge sen man var lättad över att det var fredag;).

Här kommer en bild på mej jag inte tror ni sett. Och ni får gärna komentare och säga vad ni tycker om bilden! ;D
Dilaan.D

sv; ahah okej ^^



så hur har din dag varit? :D kram!

2009-08-28 | 17:41:39
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com
Emma

Sv: Tack :)

Snygg bild på dig föresten! :D

2009-08-28 | 18:59:38
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0