Grillkvällen igår

Hejhej!
Ska jag börja med att berätta om min dag igår?. Jag skrev inte så mycket igår..
Aja, först så gick jag och emma ner till kiosken och köpte mat till mej. Sen så cyklade vi ner och köpte cola,godis,grillkol och lite mer, för vi skulle ha grillkväll med tjejerna. Och grillkvällen började med att vi åt grillat kött med pommes, på emmas tomt. Sen så förflyttade vi oss upp till värmen lite mer, och satte oss på emmas altan och pratade/skrattade, och spelade kort. Sen skulle ebba lämna sin hund.
Juste, vi spelade kort och lång, och då ska man få så lite poäng som möjligt, och effi fick 600 nånting,och då vann ebba, lite överlägset ;). Och sen så spelade vi också 21 tror jag att det hette, då ska man också få så lite poäng som möjligt. Man skulle igentligen köra till 500, men vi körde till tusen. Och Emma fick 1000 medans vi andra kanske låg på 600, och effi vann :).
Det var jätteroligt och mysigt igår!.

Men nu ska jag göra lunch.. Nej juste, jag var och fotade lite i spöregnet innan, inte så många bilder dårå, men här är 2;



Juste,snälla glöm inte att rösta på mej, klicka här för att rösta. Det skulle vara jätte snällt om ni röstade på mej!:)
N O E S C A P E

Fiina bilder :D

2009-08-11 | 15:11:58
Blogg: http://noescape.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0