Svar från frågestunden;

1. när hade du sist pojkvän, hur gammal var han, vad hette han?
Oj, det var ett tag sen tror jag. Men 5:an tror jag. Och han hette mattias och var 2 år äldre än mej, alltså född 1993.
2.har du någonsin kysst en kille?
Ja.
3.när var du sist kär?
Hmm, 6:an eller 7:an
4.vad är ditt fullståndiga namn?
Emma Lovisa Westling Ahlin
5.längtar du tills det blir familje middag igen ? :P<3
Såklart! Jag älskar dom middagarna, när man får träffa alla igen och så ;).
6.Hur kom du på idén BLOGGA? ;)
Min kompis hade blogg, och ville skriva av mej, och det verkade kul. Och det äre ju också ;).
7.Vad vill du helst jobba som?
jag vet inte, innan hade jag värsta planen om hur mitt liv skulle se ut, men det är en låång historia.
8.Har du bajsat på dej nån gång?
Haha, vet inte, kommer inte ihåg. Men säkert, eller det gör väll alla när man är liten!?
9.Hur länge har du bloggat?
Jaa, vad blir det.. 9 månader ungefär. Men om man ska vara exakt så är det väll 8 månader och 22 dagar
10. Om du inte hette Emma vad skulle du då vilja heta?
Mikaela, michelle eller johanna. Har tyckt om namnet Johanna senn jag var liten ;).
11.Vilka bloggar läser du mest?:)
Det är några stycken..
ebbaelwira.blogg.se
sommarfreak.blogg.se
dtwiiind.blogspot.com/
jageja.blogg.se
youknowyouloveit.blogg.se
och några fler, men orkar inte skriva upp alla, xd.
12.tror du att du nån gång ska lägga av med att blogga??
jag vet inte, inte som det ser ut nu. Men jag tror att ni kommer få stå ut med mej ett tag till, höhö ;).
13.Pizza elr kebab?
Det var en svår hehe. Får man ta båda?
14.marsvin elr kanin?
Beror på, men jag svarar kanin.
15.skulle du vilja bli konstnär elr designer (kläd)?
Designer!
16.Bästa fotot på dig sj?
Just nu det hära;

17.Choklad eller plockgodis?
Choklad ;)
18.Sommar eller vinter?
Sommar ? :P
19.Rött eller blått?
Rött, tror jag.
20.Skulle du vilja ha något mer husdjur?
Om jag måste säga nåt så skulle det absolut vara hund.
21.Vad är roligast att fota?
Levande saker och ting;)
22.Favortserie & Favoritfilm?
Hm, det finns så många, men favoritserie just nu är nog grace anatomy, och favorit film är nog senaste harry potter, fast jag inte ens sätt den än.. :P.
23.Favoritbloggar?
Det är också några stycken men 2 av dom är;
http://sommarfreak.blogg.se/ och
http://ebbaelwira.blogg.se/
24.Favoritbild som du själv har tagit!
Hmmmmm, just nu;

25.Favoritbok?
Just nu, Liv och lovisa. Fast också den sorgligaste bok jag läst.
26.Idol?
Idol och idol, men jag älskar Danny! ;D
27.skostorlek?
39, ibland 40..
28.vad gör du en typisk dig dag?
Hm, är med kompisar och kanske hyrfilm och bara har lite mysigt.
29.favoritmat?
Hmm,har många men typ thai mat, kebab,pizza och grillat
30.favoritdryck?
Coka cola! ;)
31.Vill du jobba som en seriös fotograf i framtiden?
Ja kanske det, har inte riktigt bestämmt mej än.. :)
32.Skulle du ställa upp på ett fotojobb det här året?
Ja.
33.Visa din absoluta favoritbild?
just nu;

Svanar är fina djur, jag gillar hur den speglar sig i vattnet och blir ett hjärta, och så har den satt vingarna coolt;)
34.Skriv ärligt vad du tycker om http://www.sommarfreak.blogg.se/
Somsagt en av min favorit bloggar. Det är en fin och fräsch (har nog stavat fel..) blogg. Men du är lite dålig på att hålla headern länge;). Men alla bloggar har minst ett men.
35.hur länge har du haft denna bloggen dåå?
Svaret hittar ni längre upp bland frågorna.
36.har du rökt eller vart full någon gång?
Vilken fråga?!. Men nej jag har aldrig varit full eller något sådant.

Och det var alla frågor för denna frågestund. Tycker att det blev rätt många. Det var iallafall min första fråga stund;).
Nu tänkte jag gå och lägga mej, puss!.

nina

sv:okej,men kan vi premiera på varandras bloggar?<3

2009-08-17 | 22:58:47
Blogg: http://fiinastenina.blogg.se/
Sandra

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen blir det nog tvn :)

2009-08-17 | 23:49:45
Blogg: http://lillsazza.blogg.se/
Anonym

Nu ligger hela New Moon Trailern uppe :) Enjoy!

2009-08-18 | 10:51:18
Blogg: http://sweetatti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0