Hur lyckas man?!

Idag i skolan Så lyckades jag göra bort mej totalt!
Jag och några kompisar skulle gå till maten, men jag var mätt så jag vill inte ha, men en min kompis E tyckte att jag skulle ta lite endå. Så jag gjorde det. Sen lite innan jag skulle sätta mej så kom min kompis J fram framför mej, och jag hoppar till lite. Och jag håller bara tallriken med en hand, så när jag ska ta tag i tallriken lite bättre så kommer J igen, och puttar till den (fast inte med flit då). Och hela tallriken faller ut på golvet. Och jag är som jag är, så jag skriker till. Och då kommer ALLA ögon på mej, och jag hatar när alla tittar på mej, så jag börjar garva (?). Och J och E bara går, och där står jag ensam och garvar för jag skämms så mycket!. Men sen efter en liten stund kommer en lärare och säger att jag måste plocka upp det.. Men sen gjorde en mattant det ist. Så det slutade med att jag inte åt nåt..
 HUR LYCKAS JAG SKÄMMA UT MEJ FÖRSTA GÅNGEN JAG ÄR I MATSALEN PÅ TERMINEN?!?

Melisa

Stackars dig, jag tänkte hela tiden medans jag var i skolan, skäm inte ut dig, halka inte,säg inget dumt, hihi :pp

2009-08-21 | 22:07:54
Blogg: http://dtwiiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0