fujidirekt.se=gratis fotobok

Förut var jag inne på min kompis blogg (emmas) och läste att man kunde få en gratis fotobok från Fujifilm. Och så skrev hon hur man skulle göra också vidare. Och det är välldigt enkelt. Det är bara att skriva om det i bloggen, men det måste vara minst 100 ord.
Om du också vill ha en gratis fotobok från Fujifilm klicka här!<---. Där kommer du också få reda på lite mer hur du ska göra.
Så nu sitter jag här och ska skriva 100 ord om Fujifilm. För jag vill ha den där gratis fotoboken. Ni kanske undrar vad jag ska ha den till? Men det är alltid kul att haa en fotobok där man kan lägga in precis vilka bilder man vill. Jag kommer lägga ut bilder om min barndom, bilder som jag tagit, och bilder på mina kompisar. För sen när man blir äldre så är det alltid kul att sitta och titta i en alldeles egen fotobok från Fujifilm, som man dessutom gjort själv. Men det är ju bara vad jag tycker och tror.

jenny

sv: har varit på bio idag och igår ;p <3

2009-08-18 | 18:44:06
Blogg: http://jend.blogg.se/
Josefine

Det där har jag oxå gjort :D :D

2009-08-19 | 10:36:24
Blogg: http://joozz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0