blöt träning!

hejsan! äntligen hemma från en jobbig och blöt träning!. Vi var ute och träna när det regnade som värst,och haglde.. Åska gjorde det också!.  Så när man kom hem fans det inte en enda torr fläck på tröjan.

Men min katt är så söt,den har lagt sej i mitt knä och var jätte kelig,sen så borrade den in sitt ansikte i mina mjukisbyxor och nu ligger den där och sover gott :). Hon är så varm och skön!.

Just vi var ju hos jenny förut. Och jag fotade henne också lite,här är 3 bilder;


Och snälla gör min dag bättre genom att inte glömma  att rösta på mej, klicka här för att rösta. Tack i gör hand;)

Melisa

Vilken fin bild:)ska genast rösta på dej:D, kan du följa mej via blog lovin?, har bara en följare:), om du vill:D

Hur mår du annars?=)

2009-08-13 | 22:17:49
Blogg: http://dtwiiind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0