28 augusti-fredag!

Hejhej! Nu är jag hos Emma, och har ätit här idag.

Hänt idag; Skolan dårå, efter så åkte jag till v-by med Linnea,Jenny och Emma. Där träffade vi också Ebba, Frida och Vendela.
Sen åkte jag hem, och strax efter ringde Emma och fråga om jag skulle hänga med ut och fota lite. Och varför inte ;).

Juste! Ikväll ska jag och Emma jobba på min nya header och lite i menyn. Det var häromdan jag inte kunde sova och kom på värsta braiga ideen, tycker jag iaf ;). Men den får ni se imorgon, eller ikväll om ni har tur.
Men men, nu börjar Emma tjata om att jag tar för lång tid på mej. Så måste gå, puss!

Bild från dagen;
Emma

Snyggt det blev i bloggen! :D

2009-08-28 | 23:19:04
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0