25 augusti-kändes som en väldigt lång dag

Hejhej! Förlå för dålig update idag. Men dagen hsr varit full. Vi slutade vid halv 2 idag.
Idag;
Cyklade jag Emma och Linnea till sara för att hämta Linneas cykel. Efter cyklade jag och Emma hem för att hämta fotbolls saker. Efter det så cyklade vi vidare till Jenny som ligger hemma och är sjuk. Vi tänkte att det skulle väll vara trevligt. Och dryga timmen innan träningen cyklade vi till Linnea för hon skulle byta om, och då höll jag på med hennes grymt söta kattungar!.Och sist cyklade vi tll träningen.
När jag kom hem var jag helt slut efter dagen, att börja 8 är rätt tidigt för mej fortfarande.. Börjar 8 imorgon med.


Steckars lilla sjukling. Ligger hemma med feber och är förkyld, tror jag. xd.

Och jag blir jätte glad om ni röstar på mej i Emmas blogg! Klicka bara där-->klicka här för att rösta på mej! :D<--. Röstningen avslutas på Tisdag 22.00. Så skynda er :). Tack i förhand!:D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0